Ben kac gündür test yapıyorum her test farklı çıkıyor bir silik bir negatif bir de benim adetim yaklaştığında asla göğüs hassasiyeti olmaz büyümez göğsümde baya büyüme var affedersiniz kahverengi bölge de büyüdü 16 mart son adet tarihim acaba testler neden böyle çıkıyor