yasewin birumut_ ayy sizin yazıları okumuştum üzgündünüz çok üzülmüştüm dua etmiştim.. şimdi artışı görünce çokk sevindim sağlıcakla gelsin bebişşş inşallah 🥹💕
Berika23 yasewin evet perşembe günü 9938 olunca karından keseyi gördüm 10 gün sonra gidicem kalp atışını duymaya canım
melike__41 birumut_ çok iyi canım benimde 110 du 3 gün sonra 1.200 olmuştu kan verilen yerler farklı olunca cidden fark ediyor takma kafaya
gulsumkarabay0 Kaç haftalıksınız ben 6+0da verdim 1058 di ertesi gün verdim 978e düşmüştü sizce düşük mü yapıyorum kanamamda var beynim bulandı 🥴
gulsumkarabay0 birumut_ gittim bebek yok kese var düzgün ama düşük de olabilir demişti betam düşük çıkınca bilemedim tekrar giderim artık teşekkür ederim☺❤