sfdasci Kızlar iyi akşamlar, 33 haftalığım ve yaklaşık 1 haftadır üstüme bir ağırlık çökmüş ne yediğimi kaldırabiliyorum ne yemek yapmaya elim zor yelkeniyor temizlik desen tamamen uykucu moduna girdim hiçbir şey yapasım gelmiyor herkesin dediği şeyleri çok takıntı yapıyorum (bunlar hamile olmadığımızda da kırılabilecek şeyler olsa bile) sürekli saçma sapan ölümlü yılanlı ilgili rüyalar görüyorum hep ağlamak istiyorum bunlar normal mi ilk gebeliğim hiç hayatımda sebepsiz yere bu kadar dağıldığımı hatırlamıyorum..
Belgin17 sfdasci o kadar normal ki.. inan hamilelikte en sık yaşanan bir durumu yaşıyorsun sende. Bu da böyle bir süreç olabilir de geç hiçbir şey kalıcı değil ve geçecek 🌸
ozormans sfdasci bende 32. Haftadan beri bu duyguyu hissediyorum çok kötüyüm. Kendimi sürekli ağlarken ve kötü düşünceler içinde buluyorum. Eşime çok üzülüyorum çünkü hep sinirimi ondan çıkarıyorum . 36. Haftama giricem ne zaman geçecek bilmiyorum
aslmoms Çok çok normal bence. Fiziksel yorgunluk ayrı var, duygusal dalgalanma var hassasiyet var, heyecan var, stress ilede rüyalar görüyorsunuzdur. Geçecektir üzülmeyin 🧡
sfdasci aslmoms inanın bu ruh halim yüzünden eşimi de çok üzüyorum o da ilk kez baba olacak rabbim ondan razı olsun bana en çok destek veren yüzümü güldüren o ❤️ yorumunuz için teşekkür ederim ❤️❤️
sfdasci ozormans baktığım yorumlar çok normal olduğunu söylüyor ama yine de etrafımıza istemeden zarar veriyoruz bu bizi daha kötü etkiliyor inşallah geçecek bunlar da 🫤