subat bende spinal sonrası kafa ağrısı, boyun omuz ağrısı çok olmuştu. Ama böyle kafamı hareket ettiremiyordum, gerçekten ameliyat yeri zorlamadı bu kadar, neden olduğunu bende merak ediyorum ki 2. Ye dikkat edeyim 😅 herkesin süreci de farklı geçiyor herhalde