gizarden Kızlar doktorum bugün magnezyumu bırakmamı söyledi onu biliyordum zaten ama multivitamin de bırak dedi o bırakılıyor mu 36. Haftadan itibaren onu ilk kez duydum
Noyimommy gizarden ikisine de doğuma kadae devam ettim hatta doğum sonrası da bi süre kullanmamı tavsiye etti doktorum
sudeli4 gizarden ben ilk doğumda devam etmiştim hatta doğum sonrası da multivitamimlere devam ettik biz
gizarden sudeli4 aysegulk07 Noyimommy Magnezyumu normal doğum da bıraktırıyorlar kasılmaları hissetmek için ama multivitamini ilk kez duydum çocukta durmuyordu sorcaktım neden diye şaşırdım yani vitaminin ne gibi zararı olabilir ki
sudeli4 gizarden aa doğru cnm normal doğum için olan kısmını bilmiyordum ama multivitamşnlerde de magnezyum olıyo bazılarında ondan mı acaba ? Doğum sonrası sen yinede multivitamine devam et Takviye olarak
Noyimommy gizarden her hekimin yaklaşımı farklı oluyor bende normal doğum yaptım ama magnezyumu da kesmedi benim doktorum
aslmoms Değerleriniz yüksekse belki yeterli diye düşünülmüş olabilir belkide. Kan tahlili vs bakıldı mı ?
gizarden aslmoms geçen ay bakılmıştı aklıma gelmedi belki ondan demiş olabilir evet. 10 gğn sonra kontrole gitcem tam 37 de yine sorarım ama bırak dediği için bırakcam mecbur vitamini şuan :)
bsrelif alpanne3 ilginç gerçekten ilk defa duyuyorum bende. Zaten devlette takipli olduğum doktor hiçbir şey önermedi bile bana ben kendim aldım da kullanıyorum
gizarden alpanne3 bu arada aytakin hoca bana 36 dan itibaren vitamin ve magnezyum bırak dedü size 37den itibaren mi dedi
gizarden sudeli4 evet o da olabilir 37 de gitcem kontrole sorcam nedenini bugün soramadım ya. Yok doğumdan sonra multivitamin alıcam zaten ama şuan bırak dedi. Bi de çuha çiçeği yağı diye bi fitil verdi rahmi gevşetiyormuş
alpanne3 gizarden evet bende kullanıyorum bır haftadır prımroz yağını ama bı etkısı var mı bılmıyorum
edahanoglu Bende 36. Haftadayım. Bence devam edin tüm vitamin ve kan ilaçlarına. Cunku emzrirken de cok fazla ihtiyacınız olucak. Sağlık acısından vitaminler cok onemli.
gizarden alpanne3 evt ben de ssvd inşallah 🫠 o hapmış ya fitil değilmiş bana dediki iğne batır sonra vajinal yoldan al. E erir mi acaba plastiği içimde anlamadmki eczaneye gitttim evet bu fitil değil hap dedi.
gizarden edahanoglu yani evet yeri daralıyor ya ben de söyledüm doktora yeri dar normal dedi sadece esniyor pek vurma yok