handebalamutcu 3+5 hamişim (cok erken öğrendim) kasıkta batmalar iç karnımda bi gerginlik var normal mi? Bu kadar erken öğrenen var mı?
mervekalkann handebalamutcu 3+6 da öğrenmiştim ben bunların yanında gece krampları da vardı adet olacak gibi ağlıyordum kasığımı ovuyordum anca geçiyordu tam Bebeğin tutunma dönemi Çok normal.
atiyeunlu handebalamutcu evet aşkım bende 2 haftalıkken falan öğrenmiştim karnımın içi yırtıl gibi oluyordu çok normal şuan da karın içi kasların açıldığı için öyle
aysekaran handebalamutcu ay Bi tuhaf geldi 3+5 yazınca ☺️💕 ilk haftalar zor ya bebek yerleşiyor ya ben ilk bebeğimde karnımın içinde nereye yerleştiğini bile hissetmiştim iğne ile oyuyordu sanki🤭 sağlıcakla gelsin canım
blnmyld Çok normal bende ilk haftalarda bildiğin adet olacakmışım gibi ağrım oldu 11 haftalığım hala ara ara kasık ağrılarım var 😅
smnr_533 5 haftalık hamileyim bende yeni öğrendim adet sancısı gibi az ayakta dolanıp iş yapsam batmalar sancılar oluyor benimde