Merhaba 34. Haftadayım 32. Haftada bebeğimin başı göbek deliğimin yanındaydı şimdi yani 34. Haftada ise başı tamamen sağ göğsümün altına yerleşmiş durumda… normal doğumu çok istiyorum ancak bebek baş aşağı dönmezse normal doğum yapamayacağım. Sizin bebekleriniz kaçıncı haftada dönmüştü acaba?.. hala ümit var mı sizce