Merhaba kızlar, ben hamile kalmadan 3 ay önce tek doz tetanoz aşısı olmuştum. Şimdi 21+5 haftalık hamileyim ve sağlık ocağındaki hemşire tekrar tetanoz vurulursan bebek için iyi olur dedi. Kadın doğum doktorum da sadece tdap (boğmacalı tetanoz) olsan yeter dedi. Kafam çok karıştı. Doğumum tetanoz aşısı olmamdan tam bir yıl sonraya denk geliyor. Haftaya tekrar tetanoz vurulayım mı yoksa sadece tdap yeter mi ?Bilgisi olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim🌸