mucizeem ay ı şeyi ben defalarca yaşadım canım senin haftalarında; bebek içerde kasılıyodu böyle ıkınma hissi geliyodu belime vuruyodu ama geçiyodu 15 dkka sonra. Hala doğuramadım😂 gaz sancısı olabilir, bu haftalarda kabızlık yaşaman da yüksek ihtimal o yüzden böyle hissediyo olabilirsin canım