nhlasmn istekle alakalı değildir bence ya ben hep kız isterdim ama nedense erkek olacak diye hissederdim ilk çocuğum hamile olmadan önce, hamile olduktan sonra nedense yoğun bir şekilde kız hissetmeye başladım etrafımda senin ilk çocuğun kesin erkek olacak diyen kim varsa neden bilmiyorum ama şimdi kız hissediyorum diyo bakalım ne olacak 😂