rabiaaclkmst Kızlar bebeğim aktif hareket ediyordu ikinci gebeliğim zaten 17. Haftadan beri hissediyorum hareketlerini son 1 gündür hareket hissetmiyorum gece uykumdan uyanırdım o kadar güçlüydü teklemeleri çok stres oldum geceden beri sadece gün içinde minik bir kaç hareket hissettim sorun varmıdır sizce 🥺
gizemli00 rabiaaclkmst bol su için sevdiği şeyleri yiyin belki uyuyordur kız bir günden bişey olmaz inşallah ben bir hafta hissetmemiştim hiç bişey bide
edaabykl rabiaaclkmst Iciniz rahat etmezse bi acile gidin kontrole normalde hissedilir benm bebegimde karnimda norrmaldr çok hareketli oldugu icin iki gun hissedemedim acile gittim o gece doğurdum tabi herkesin bole olcak diye bise yok ama kontrole gitmekte fayda var
bsrelif rabiaaclkmst Benimki 25 haftalık olduğundan beri aşırı sessizleşti. Normalde baya tekme atardı. Bu zamanlar daha bilinçli oluyorlar sanırım bende anlamadım
rabiaaclkmst edaabykl ayyy Allah korusun daha çok küçüğüz 🥺🥺 hissetmezsem bir süre daha gideceğim zaten
edaabykl rabiaaclkmst 26+1 de dogurmak zorunda kaldım bende gidin hem kontrol olmuş olur hemde iciniz rahat eder
edaabykl kesginn cok şükür iyiz bebegim yogun bakimda 54.gunu büyüyor orda 710 gramdi suam 1410 gram oldu gelişimi tamamlayana kadar kalır orda
kesginn edaabykl rabbim acil şifalar versin Allah gönlünüze ferahlık versin inşallah en kısa. Zamanda sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
nehirdemirr Selamlar, İlk hamileliğim benimde 20.haftadayız bende hissetmiyorum açıkcası sadece gaz problemim çok oluyor kendi bağırsaklarımdaki gazı hissediyorum hala bebişimin hareketlerini hissedemiyorum :( acaba ben mi fark edemiyorum
rabiaaclkmst bsrelif ya hareketlendi akşam bi kahve içtim kahve hareketlendiriyor sanırım sırtını döndü öyle tahmin ediyorum az hissediyorum dediğiniz gibi sert ve baya aktifti
mnoa rabiaaclkmst benimde 23 hafta aynı şekilde bugün hareket azalması var sanki inşallah dinleniyorlardır
rabiaaclkmst gozdeguzel inşallah eşimde öyle dedi hatta uyuyordur kızımı rahat bırak diye ☺️ ama annelik anne rahmine düştüğü anda tam anlamıyla korku endişe demek bunu anlatamıyor başkasına insan 🥹
busragms44 rabiaaclkmst şuan kaçıncı haftadasınız bende 17 den beri hissediyorum şuan 20+4 deyim ve bu iki gündür çok az hissediyorum,bebeğin pozisyon değişikliği oldugundan dolayıdır diyo yapay zeka. ara ara hissettiğim için kendimi korkutmak istemedim sizde de mi aynı
rabiaaclkmst busragms44 tam 24 haftalığız sanırım pozisyon sık değiştiriyorlar dediğiniz gibi ondan kaynaklı çok ağır hafif hissediyorum akşamdan beri genel olarak annelerde yazmış ya normal diye bir nebze içim rahatladı
fsenaa busragms44 sakınn korkmayın ben 27. haftadayım hala bikaç gün cok hareketli bir iki gün hiç hareket etmiyor sanki. Kafaya takmayın taktıkça daha çok inat ediyorlar sanki. Rahat olun bekleyin Allahın izniyle hic bir sey olmaz. Daha 17 hafta cok erken ben 22-23 de yavas yavas hissetmistm. Diyorum ya 27 olduk hala bi gün var bi gün yok