1melekannesi3858 Kızlar serklaj sonrası progestani ağızdan mi aldınız ben doktora sorup ağızdan Alacam
tugbak2410 1melekannesi3858 1 hafta ağızdan aldım sonrasında hep alttan kullandm ve şimdi 35+1 haftalık oldm doğuma kadar devam
Emily34 Merhaba geçmiş olsun ben fitil olarak alıyorum siz yine doktorunuza danışın tabiki. Tablet ağızdan çok uyku yapıyor ve fitil olarak kullanırsanız daha etkili oluyor
Emily34 1melekannesi3858 evettt 2 haftadır serklajlıyım. Yalnız daha önce de servikal yetmezlik sebebiyle bir kaybım olmuştu. Bu hamileliğimde de ilk haftalarda kanamalarım oldu doktorum 30. Haftalara kadar fitile devam etmen gerekebilir demişti. O yüzden kişiden kişiye değişir siz doktorunuza danışın mutlaka
1melekannesi3858 Emily34 ben doktora danışmadan kullanmam zaten de ağızdan alan var mı diye yazdım ama genel olarak hepimiz de fitil olarak kullanıyoruz sanırım
Canandemirtas 1melekannesi3858 ağızdan da kullanılır ama etkisi fitil gibi olmaz diye biliyorum fitil almak daha iyi serklajdan sonra hemen vajinal alınır mı bilmiyorum enfeksiyondan dolayı ama genel olarak fitil kullaniliyo diye biliyorum geçmiş olsun serklaj oldunuz mu siz
sinem3576 Doktorum vajinal yoldan almamı uygun bulmadı enfeksiyon riskini artırmakta sebep olmasın diye ağızdan alıyorum bazı kişiler de vajinal yoldan alıyor en uygun şekli doktorunuz söyler geçmiş olsun şimdiden
1melekannesi3858 sinem3576 bende o riskten korktuğum için ağızdan almak istiyorum doktoruma soracam ameliyat sonrası kesinlikle daha olmadım serklaj da