Arkadaşlar merhaba, çok karışık bir durumdayım, tecrübelerinize ihtiyacım var:
Adetim 9 gün gecikti. Gecikmenin başında yaptığım ilk testte net çift çizgi gördüm.
Ertesi gün akşamı adet kanamam başladı. Kanama başlayınca hemen ikinci bir test yaptım ve bu negatif (tek çizgi) çıktı. (Ancak bu negatif çıkan testi ertesi güne kadar beklettiğimde silik bir ikinci çizgi belirdi.)
Persembe aksamı kanamam normal adet gibi devam ediyordu ve nohut büyüklüğünde bir pıhtı düştü. Cuma aksamına kadr normal adet kanaması gördüm ama sabah değiştirdikten sonra henüz doldurmayacak kadr az bu bnm kafamı çok karistirdi (6 gün reglm) sürüyor.
Pazartesi doktora gideceğim ama bu yaşadığım kimyasal gebelik (erken düşük) mi yoksa kist/hormonal bir gecikme mi? Benzer bir durum yaşayıp sonradan sağlıklı hamile olduğunu öğrenen ya da bunun düşük olduğunu teyit eden var mı?