Burcux bende 35+4 haftalik hamileyim iki gun once bel ve adet sancısı gibi agriyla hastaneye gittim nstde şiddetli sancilarim çıktı parmak ucu kadarda açıklık varmış bir gece hastanede kaldım ciger gelistirici igne yaptılar serumlarla sancı durdurmaya çalıştılar su an evimdeyim bel agrim hala var sancı fazlalasirsa gitcem hastaneye ihmal etmeyin derim Rabbim sağlık versin evlatlarimiza