merve5806 Merhaba hanımlar Sivas numune Hastanesi’nde doğum yapmak istiyorum sezeryan doğuma takipli olduğun doktormu giriyor yoksa nöbetçi doktormu giriyor bilgisi olanlar yardımcı olabilirmi