Mom_24 zaten tek bir tane doktor var diye biliyorum, gayet iyidi
Muayene sırasında bir öğretim üyesi bir de op. Dr vardı
30-40 dakika sürdü benim, diğerlerine 10 dk falan baktı sonra öğleden sonra tekrar bakıcaz dedi gönderdi herkesin durumuna göre yönlendiriyor tabi genetik bölümüne vs