nefessila 11 korkulacak bir değer değil ki, ilk oğlumda 15ti onda bile hastaneye yatmadan mama dahi vermeden emzirme ile düşürmüştük. Şimdi de 15 günlük bebeğim, bizim değer de 11 çıktı, doktor gözlemleyin göbeğinden alta inerse getirin dedi. Şu anda gözlerinin içi sarı ama normal olduğunu söyledi doktor. Siz de stres yapmayın bence