nurcakir58 hiç moralını bozma kom ölür diyo onu allah bılır 24 cü haftadan beri sussuzluk yasıyorum hergun üç ltre serum alıyorumbol su armut ayran soda içiyorum havuc suyunu ben sekerden dolayı içemedim. Suan 30 haftalıgım tum önlemler alındı ciğer gelıstırıcıler yapıldı üç günde bir kontrole godıyorum korkma moralını yuksek tut hiç biley olmaz allahın izni ile dua et bol bol