gizarden Kızlar merhaba doktorum bugün adaçayı iç ananas ve hurma ye işte aksak yürüyüş çörek otu yağı falan dedi korunmasız ilişki yer silme squat falan bunların dışında neler yaptınız kolay doğum için yazabilir misiniz
ebobel gizarden 36+1 im bende bugün çok fazla alt karın ağrım oldu acaba bebek kanala mı girdi bilmiyorum sizde oluyor mu
edahanoglu Bol bol Yürüyüş yapabilirsiniz. Kontrollü bir şekilde pilates ve spor. Hergün duş bence iyi gelebilir. Meryem ana otu duymuştum onu da bir arastırabilirsiniz. Bu arada benimde 36 cok az hareket ediyor sizinde oyle mi.
orhismommmmmm edahanoglu bişey sorcam aceba siz 30. Haftadayken bebek haraketlerı nasıldı bugün biraz az haraket etti ediyor ama çok az
edahanoglu orhismommmmmm Az hareket etmesi normal o haftalarda. Ben Cok hareketli olduğumda bebeğin hareketleri de cok az oluyor. Bana doktor Sırtüstü yat telefonu bırak bide karnını hafif elinle salla. Bekle demişti. Oyle yapıyorum işe yarıyor.
orhismommmmmm edahanoglu kalp atışı dinleme cihazım var dinliyorum ama az haraket edınce bi korkuyo insan
gizarden edahanoglu son zamanlarda ben de çpk ayaktayım oyüzden ben de pek hissetmiyorum hep dışardayım yürüyüşte evde de iş halindeyim falan anca yataraam hissediyoruö
gizarden ebobel bilmiyorum ki bende olmadı öyle bir şey sadece iki kere regl sancısı gibi oldu bende eğer onu diyorsanız o da yalancı sancıymış