merveannemioldu Haftayı bitirmek üzereyim. Hala bebeğin hareketlerini hissetmiyorum. Böyle olan başka var mı? :(
champanne Ben ilkinde 17de hissetmiştim bunda plesantanın önde olması kaynaklı 21de hissettim. 23 24e kadar hissedilmemesi normal