Merhabalar, altı ay önce 8+2 de bebeğimin kalbi durduğu için kaybettim. Ama biz kaybını 11. haftada rutin muayene sırasında öğrendik ve tıbbi tahliye işlemi ile bebek alındı. Son üç aydır gebelik için uğraşsak da olmuyor en son doktor kontrolünde doktorumuz rahim filmi önerdi ama herhangi bir test yada inceleme yapmadan direk istedi. 32 yaşındayım bunu da yaşıma ve son üç aydır düzenli olarak denememize rağmen olmayışına bağladı. Daha önce bu durumu yaşayan annelerimizden yardım istiyorum direk rahim filmi çektirilmeli mi yoksa tahliller yapılıp kendimize bir kaç ay daha zaman mı vermeliyiz?