birmesele Kızlar merhaba, bugün 7+3 de kalp sesini duyduk çok şükür 🤲 doktor ultrasonda 7+1 dedi 2 gün geriden geliyor geç döllenme de olabilir dedi , normal mi bu durum tekrar kontrolüm 3 hafta sonra
Susambebis birmesele canım bi öncrki kontrolünde kaç haftalık gitmiştin ve kesede bebek görülmüş müydü
Sezei birmesele 1 2 gün çok birşey farketmiyor kuzum o zaten ilerleyen zamanlarda haftasınıda yakalıyor hatta öne bile geçiyor 7+2 de 7 haftalığa uyumlu çıkmıştı 11+2 de 11+5e uyumlu çıktı hayırlı uğurlu olsun sağlıkla alın kucağınıza 🫶🏻☺️
2023z 2 günlük geri gelmeden hiçbirşey olmaz gayet normal endişelenmeyin Allah sağlıkla kucaklamayı nasip etsin
birmesele Susambebis 6+4 te girmiştim yolk kesesini görmüştük sadece bugün hem bebeği hem kalbi duyduk çok şükür
Berika23 birmesele bende 6+0 dayken keseyş gördük karından 7+4 kalp atışı için çapırdı inşallah bizde duyarız ❤️
nilruhu birmesele yaaa ne güzel bir mutluluk heyecan🥹❤️ Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏼 bu ay banada o duyguyu tattırsın inşallah ❤️
birmesele nilruhu duanızı eksik etmeyin daha önce 2 kaybım var ♥️ Rabbim tez zamanda sizinde kucağınıza sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🥹
nilruhu birmesele sizi en iyi ben anlarım. Benimde 5 ay önce 16 haftalık kaybım oldu❤️🩹 geçen ayda kimyasal oldu. O yüzden sağlıkla nasip olmasını o kadar istiyorum ki🥺💔 Rabbim sizede banada sağlıkla kavuşacağımız miniklerimizi nasip etsin dualarımdasınız sizde🙏🏼
birmesele nilruhu Allah razı olsun sizde benim dualarımdasınız inşallah Rabbim tekrarını yaşatmasın sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin 🥹♥️