Selam kızlar, çoğu kişi yazdığım postlara denk gelmiştir. Diş ağrısı çekiyordum bir süredir. Merak edenler için yazıyorım❤️Bugün dişime kanal tedavisi yapıldı. Özel diş kliniğinde yaptırdım doktorumdan yazılı onay istemediler sadece doktorumun izin verdiğini sözel olarak söyledim. İşlem esnasında iki kere röntgen çekildi ama tek çekim olacak şekilde. Üzerime çelik önlük örttüler. Anestezik ilaç olarak da gebelere uygun bir ilaç yaptıklarını söylediler. 4-5 gün antibiyotik kullanmaya devam edeceğim. İnşallah kurtuldum bu illetten😊 darısı diğer ağrı çekenlerin başına❤️ hala içimde bi tedirginlik var ama yaptırmasa mıydım diye ama bir yandan da ağrı ve oluşabilecek iltihabın daha zararlı olduğunu düşünüp kendimi teselli ediyorum 🥰❤️