maco61 devlet hastanesi daha güvenilir geldi forum yaşama gittim geçen muayene için orada bir hastayı taburcu etmediler kadını bir gün fazla yatırıp ücret istemişler eşimde bağırdı vermemem zaten doğum ücreti verildi diye dedi yani özelde para için yoğun bakıma vs alıyorlar ama devlet de öyle bişey yok