Ya ben bu ay emindim hamile olduğuma çünkü o kadar belirtilerim oldu ki sulu beyaz akıntım kasık batmam bel batmaları sıcak basmaları bi önceki gebeliğime çok benziyordu yüzüm çok sivilcelendi yorgun hissediyorum uykum geliyor süreki ağzımın tadı bozuk ama bugün lavaboya gittim idrarımdan sonra kan da geldi peçeteye de geliyor sonra öyle kalıyor ped taktım şu an saat 16:00 tertemiz ped ama lavaboya tekrar gittim tekrar idrarımdan sonra geldi ama böyle krem beyaz akıntıda var kanın içinde sanırım ben elendim adet oluyorum normalde adet tarihim de 15-16 nisan niye böyle erken oldu ki kimyasal gebelik mi geçirdim acaba var mı bir fikriniz dünki testim çok çok silik çıkmıştı