Şu an 36 haftalık hamileyim Perşembe günü doktora gittiğimde Doktor Bebeğin kafası 40 göbeği 37 Haftalık gözüküyor demişti bir de ben gebelik şekeri çıktığı için kullanıyorum doktor 15’i ile 20’si arası alalım dedi Ben de 23 nisanda mı doğsa dedim Anne karnında ne kadar dursa o kadar iyi kafasının büyüklüğünden korkuyorum sezeryan oldu bu durum yaşayan var mı