akmn benimde belirtim yoktu sadece göğüslerim çok şişmişti ve ağırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam 11. Gün falan test yaptım negatif çıktı tutmamıştır dedim kalkıp iş yaptım adetim 1 gün gecikti Karın bel ağrım çok oldu adet oldum olacak gibiyim 2. Günde adet olmadım test yaptım pozitif gördüm Buda aşılamanın 15. gününe denk geliyordu doktorum ultrasonda bakınca geç döllenme olmuş dedi ve ilk aşılama da tuttu şimdi kızım 3 aylık Rabbim size ve isteyen herkese nasip etsin