rojin_03 Selam kızlar bugün 37+6 haftalık hamileyim bu sabah idrardan sonra kanamam oldu hastahaneye gittim bir şey olmadığını söyleyip beni tekrar eve gönderdiler her idrar sonrası kanamam oluyor normal mi acaba
myangelson rojin_03 enfeksiyon bazen belirti vermez ağrı sancı yapmadan enfeksiyonumun çıktığı zamanlar da oldu. Tahlil falan yapılmadı mı hiç ? Nst bağlanıp ultrason muayenesi mi oldu sadece
myangelson rojin_03 açıklık baktılar sadece yani. Hafta büyük olsun her ihtimale karşı bakılmalı enfeksiyon varsa ilaç verilip tedavi edilmesi lazım