Hanımlar normalde özel takıplıyım 32 haftalıgım bebegım ters donermı bılmıyorum normal doğum olursa zatn özelde devam edecegım ama baktım donmuyor şehir hastanesine gıderım dıye düşündüm sezeryanı devlette yaparım dedım son bir kaç hafta gitsem devlet bakarım bana