ikizlerimibeklerken95 Nst ye ilk hangi hafta girdiniz sancılarınız kaç çıktı özellikle 20-30 arası çıkanlar doktorunuz ne yaptı?
aslhnkrts9 ikizlerimibeklerken95 29 da girmiştim sancı için bişey yapmadılar evde yatış verdiler o zaman bi kaç tane de ilaç . Genelde bu kadar çıkınca ya boş serum takıyorlar yada bişi yapmıyolar benim daha yüksekti o zaman
ikizlerimibeklerken95 aslhnkrts9 bana da düzenli olmadıkça sorun değil dedi ama bakıyorum videolara 7-10 falan çıkmış bende 20-32 arası gitti geldi ama bişey hissetmiyorum sadece karnım sertleşip yumuşuyor ağrı hissetmiyorum