kızlar 11+1 deyim midem bulanıyodu ama her gün kusmuyodum tansiyonum sürekli düşüktü ve hemen acıkıyodum ⅔ gündür belirtiler bi anda ortadan kayboldu mide bulantısı aniden kesilir mi bebeğime bir şey oldu diye korkuyorum sadece göğüslerimdeki hassasiyet devam ediyor ve arada kasığımla belim ağrıyor bildiklerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻