ezgickm Kızlar defalarca erken gebelik testinde hatalı sonuç gördüğüm için bu kez kaset testi yapmayı düşündüm bu markanın testini hiç yapmamıştım üçüncü dakikada çıkan bir silik çizgi var sizce bu doğru mu kullananlardan bir fikir almak istiyorum🥹🥹❤️
nilruhu ezgickm yumurtlamadan 11 gün geçmiş varsa beta testte çıkacak seviyededir diye düşünüyorum ama kaset test olunca bilemedim. Testte hiç yalancı pozitife benzemiyor gayet var gibi🙏🏼🥰
leonlulu ezgickm ben yapmıştım iki tane pembe çizgi verdi bariz ama gebe değildim güvenilir değil ne yazık ki
ezgickm adana2 reglime 7 gün var aslında 🥹 ama benim çok kuyruk sokumum ağrıyor ayakta durdukça birde göğüslerim çok acıyor ondan yaptım
adana2 ezgickm çizgi görünüyor ama 7 gün kala kaset test gösterir mi bilmiyorum canım. İnşallah vardır.
ezgickm adana2 bende hiç yapmamıştım ilişki üstünden 15 yumurtlamadan 11 gün geçti keşke iki tane alsaydım🥺
ezgickm adana2 evet canım geçti bazen ayda iki kez yumurtluyorum bu ay reglden 5 gün sonra yumurtlama gördüm o zaman gidicem inşallah🥹
melikeaytekin Kızlar bunlarda benım testlerım awox ve days doctor ama awof yarım saatte cıktı otekı hemen anında cıktı
rabia06rabia ezgickm benimde adetime 3 gün var eşimden test istedim iki tane birini bugün mü yapsam yoksa sabah mi acaba