rabiaaaln kan sonuçlarım da tiroit yüksek çıktı bu defa aslında birazcık o yüzden tedirgin oldum tiroit bebeğin gelişimini mi etkiledi ufak mı diye doktor haftası ile uyumlu dedi ama benim doktorum çok telaş yaptırmayan birisi ondan da öyle demiş olabilir