neslihanttk sulekeser bence onun yeri rahat😂 haftasını geçmediği sürece içeride nekadar kalırsa bebek için okadar iyi diyolar bende 37 ci haftadayım temizliğe falan başladım ama çatı muayenesi olmadım pazartesi olacağım çatı muayeni vs oldunmu
28nisan sulekeser benim de 39+5 pazartesi 40.oluyoruz hala ağrım açılmam biseyim yok bekliyoruz pazartesi tekrar çağırdı doktorum. Bu kızların gelmeye niyeti yok galiba 😂
cizgilidefter 28nisan günümüz aynı. Bizimki erkek, gelmeye niyeti yok benimkinin de. Pazartesi başlatacağız ama doğumu biz artık 🥹😅
28nisan cizgilidefter benim doktorum birşey demedi sadece pazartesi gel tekrar bakalım duruma dedi inşallah suni falan demez kendi agrimla başlar doğum 🥰
cizgilidefter 28nisan komiksiniz 😂😂😂 inşallah başlatmaz demek karşınızdakine ayıp. Neyse inşallah doğumunuz sizin dilediğiniz gibi başlar. Sizin gibi kötü niyetli olamayacağım
28nisan sulekeser bende Çarşamba gittim işte pazartesi tekrar gel dedi o gün kesin bişey söyler diye düşünüyorum bana da gel diyebilir pazartesiden sonra 😌
28nisan cizgilidefter bence siz tamamen yanlış anladınız. Korkumu dile getirmek istedim sadece orda ben. Yanlış anlaşıldıysam da kusura bakmayın.