sukriyekonus 13+5 im ve canm sıkın bu aralar ve iştahımıda etkiliyor normal kahvaştı yapıyorum birde akşam yiyorum gün içinde acıkır gibi oluyorum ama yiyemyorum bu bebeği etkiler mi yeterince beslyormuyum