Sr10 daha önce düşük yapmış biri olarak hiç geçmeyen bir ağrı ve lekelenmem vardı sonra o kahverengi lekelenme kana dönüştü ve bebeğim Zaten düştü suan tekrar hamileyim 7+3 bunda hiç öyle birşey olmadı sadece hafif bel ağrım ve biraz karnım ağrıyor arada , aklıma kötü şeyler getirmiyorum ve elimi karnıma koyarak dua ve kuran okuyorum bebeğim için , herşey allahtan