s1laax ben doğum yaptığımda anne veya baba olmadan bebek verilmedi. Hatta benim odaya çıktığım zaman eşim evden bir şeyler almak için eve geçmişti yoldaydı. Annemle yengem vardı odada, ben odaya geçene kadar bekletmişler bebeği, ben odaya geçtikten sonra bana verdiler bebeği. Anne veya baba olmadan vermiyoruz diyip annemlere vermemişler. Hatta annem sitem etti biraz ne yapacağız çocuğu sanki ananesiyim ben diye.