Spor ya sonuçta %100 kesinlik veren test değil bu ikili tarama ben de bi anlık yaptırdım yüksek riski riskli cıktım doktor down sendromlu dedi amniyosentez aldır dedi 1 hafta ağlamaktan helak oldum öyle ki kötüydüm psikolojim bozuldu ama doktora gittim ense kalınlığı normal burun kemiği normal bagırsagında bi parlaklık yok down sendromu olanağına dair ultrasında en ufak belirti yok ama kan da yüksek riskli cıkmam garip o yüzden istemiyorm test falan ha birsey olursa da zaten doğurma fikrim değişmeyecek o yüzden Allaha bıraktım ❤️