Leycanela 34 te 2750 idi benim şimdi 35+2 yim 36 da nst 38 de çatı muayenesi yapalım dedi ama doğum şekli için bir şey demedi ya da bebeği erken alalım demedi bence erken olmamalı en son ihtimal sezaryen olur o da doğum için en uygun olan son vakitte olmalı 🙄