sevgi_45 Merhaba arkadaşlar İki doktor arasında kaldım yardımcı olabilir misiniz? Sultan Çınar Çelik ve yağmur Öztoprak barutçu hangisine gideyim bide hastane temizliği odaları hangisi daha iyidir bilgisi olan paylaşabilir mi ?
maco61 sevgi_45 ben forum yaşamdan memnun kalmadım hele sultan çınar çelik. kızıma bu çocuk düşer dış gebelik dedi kürtaj dedi haftaya gel dedi gitmedim meğer çocuk minik diye dukmamış kalp atışı şuan 4 yaşında iyiki dinlemedim onu. bence işinin ehli biri değil memnun olanda çokda ben kalmadkm
maco61 sevgi_45 son Akademiye gittim Hatice banu vardı ama o şuan Üniversite hastanesinde sadece kanserli hastalara bakıyormış. kızımı onda doğurdum çok memnundum şimdi yine hamileyim. şehir hastanesine gidiyorum Ramzan Aliye şuan memnunum 36+3 haftalık hamileyim bakalım kolaylıkla sağlıkla doğar inşallah
sevgi_45 maco61 bu doktorda ablam doğum yaptı banada söyledi dediğin gibi yeri değilmiş ne yapayım bilemedim hayırlısı bakalım
maco61 sevgi_45 yani artık bak duruma göre. özeller fiyat açısından pahalı oldugu için şehirde yapacagım
sevgi_45 maco61 şehirde yapmak isterim ama çalışanlar biraz kötü muamele yapıyorlar ilk doğum olduğu için korkuyorum o yüzden
maco61 sevgi_45 yani özel gibi muamele olmuyor tabi ama işte mecbur. eğer bühçeniz uygunsa medicale gidin bence şuan en iyi hastane. aysun var orda iyi diyorlar
maco61 sevgi_45 yani ben gitmedim 2 tanıdık gitti çok memnunlarmış. şuan muane 3 bin flandır doğum geçen sene 50 bindi
maco61 sevgi_45 evet yani pahalı. benim 15 günüm var şehirde doğum yapacagım. diğer hastaneler içime sinmiyor
maco61 sevgi_45 inşallah hepimzi sağlıklaa kucağımıza alalım eğer unutmazsam yazarım unutursam 27 nisanda olacak sezeryan siz bana yazın