annesioo orhismommmmmm açık değilim ama namahrem kimse ziyaretime gelmez beni bilirler. O yüzden rahatım 😇
annesioo deryaozturkk vallahi 3. doğumum olucak bu yazdıklarımın hepsini kullanıyorum. Sizce hangisi fazla ?
annesioo deryaozturkk yanlış anlamışsınız 5’li takım derken 5’li 1 takım hemşireye verilecek harici 3 takım yani toplam giyebileceği 4 takım oluyo
bsrelif Biberon kaşığı da koydum ben lazım olacağını söylediler. Depend sezeryan olursa dikişe gelir ağrır diye ben Lohusa pedi de alıp koydum ne olur ne olmaz.