Kızlar oğlum 22 aylık,şu 6 aydır otizm şüphelerim vardı işaret parmağıyla göstermeme istediği şeyi,göz teması az olması falan ama konduramiyordum kendime ekrana çok maruz kaldı kolik bebekti bir ekranda susuyordu açıyordum eşimle boşanma zamanımız oldu 6 ay babasıni hafta da 3 defa falan gördü barıştık daha yeni eşimle 2 ay oldu ama göz teması hâlâ az bı kere ismiyle seslenince bakıyor 2 saniye gözünü çeviriyor ama diğer şekilde benimle saklambaç oynar koş geliyorum desem kaçar beni kovalar halkaları çubuktan geçirir legoları yerleştirir parka götürüyorum mesela insanlara sadece bir kere bakıyor kendi halinde oynuyor çocuklarla da fazla oynamaz Sadece çocuklar kaydıraktan kayarsa yanına gidiyor onlara gülüyor dediğimi anlıyor hayirr dediğimde hadi uyucaz ee yapcaz dediğimde veya bana mama ver diyorum kendi elleriyle yediriyor 4 gündür ekran vermiyorum istediği şeyi parmağıyla değilde parmaklarıyla göstermeye başladı ne bu mu anlamıyorum dediğimde kafasını sallıyor ağlıyor istediği şeye bakıyor bide bana bakıyor ama onun haricinde canı istediğinde göz teması kuruyor devlet hastanesi çocuk psikiyatrisine götürdüm otizm bulguları var dedi eşimde çocuk da bişey yok evham yapıyorsun evde biraz gözlemle farklılık olmazsa götürürüz diyor knusma olarak da baba dede gel hadi bay bay dur ayy diyor bide başka kelimesi yok ne yapmalıyım sizce