Halk arasında söylenen gibi göbeğiniz düştükten ne kadar sonra doğum yaptınız anneler? Asmdeki ebenin göbeğin düşmüş yakında doğurursun demesi üzerine doktoruma sordum bebiş kanalda aşağı baskı yapıyo doğum yakın demek dedi. sağlık ocağına gitmemin üzerinden 2 hafta geçti, geçen hafta bi sebepten dolayı açıklık muayenesi oldum o zaman da doktor acıklık yok ama baya aşağıda gibi 1 hafta 10 günü var demişti. Bugun 37 haftalık oldum. Bu haftalarda bu belirtileri yaşayıp 39-40 ı bekleyen bebek oldu mu merak ediyorum