bsrra Kızlar bebek 2 hafta önden gidiyo demişti doktorum 35 haftalığım şuan önde gittiği için 37 mi oluyorum doğum da 2 hafta önce mi olacak onu anlayamadım yoksa 35 haftaya göre mi gidecek.
Kubraa06 bsrra benim de aynı 35 in sonundayım bebek 2 hafta önden gidiyor dedi ayrıca iri dedi sezeryan ihtimali var eğer 39-40 beklerse normal olmaz dedi ilk gebeliğim de öyleydi 36+4 de normal doğdu 38 e uyumluydu
tugbaugur bsrra bana da hep öyle dendi 40+4 de zorla doğurdum😁 ve fazla falan da değildi 3700 Gr doğdu, hayırlısıyla doğsun bebişin canım
seniseviyorumallahim bsrra ilk oğlumda 2 hafta önden gidiyordu 40.haftada 4.5 kg doğdu. Normal doğumla. Bu 3.Gebeliğim bu da önden gidiyor denildi bakalım kaçıncı haftada doğacak inşallah
tahamommy bsrra siz 35 e göre hesaplıcaksınız bebeğin kilosu boyu öndedir sadece doğum ile alakası olmuyor
bsrra Kubraa06 ay benimde öyle olursa 😄 kendimi zaten her an doğuracak gibi hissediyorum bakalım kaç haftam var.
bsrra tugbaugur teşekkür ederim sizede hayırlı olsun Allah Analı babalı büyütsün inşallah. bende her an doğum yapacak gibi hissediyorum kendimi artık 35 im 37 haftalıkla uyumlu 1 haftam mı var acaba diyorum kendi kendime değişik duygular içindeyim. 🤣🤣
tugbaugur bsrra amin canım hepimizinki inşallah. inan bebiş ne zaman ve nasıl isterse öyle oluyor her şey bana 37 de hazırsın dediler inmiş aşağı 1 haftaya doğurursun dediler olmadı😂 bebiş ne derse o salıver gitsin 😂😂
fatma4466 Benimde 33 haftalik bir hafta ileridesin dedi anladigim kadariyla bebege bagli ileri geri cok bakmiyor😅