esma4534 öncelikle tekrar kadın doğum doktoruna randevu alın, pco görünümü var mı onu öğrenin, reglin 2 veya 3. Günü hormon testlerine baktırın ki hormonal bir durum mu görün. Ayrıca dahiliye doktoruna da gidin, açlık şekeri, insülin gibi değerlere bakın yüksek ise kimi doktor ilaç veriyor kimi vermiyor değere göre. Bana vermediler diyet ve spor ile çözmemi istediler, ben ilaç tercih ettim. İnsülin var ise kadın doğumcudan glifor adlı ilacı isteyebilirsiniz. Bir de inositol takviyesi de regli düzensizliği yaşayanlar için öneriliyor. Ben de şu an combinol ü kullanıyorum takviye olarak. Bir de doktorum yumurtlama sorununda en çok d vitamini değerleri yükseltmek gerekiyor dedi, değerlerinize bakın umarım yolunuz kısadır, kısa sürede cevap alırsınız 🍀