Merhaba arkadaşlar 27 haftlık hamileyim geçen hafta açılmam vardı diye 1 hafta hastanede yattım şuan evdeyim çok şükür doktor bana progestan 200 mg verdi ağız yoluyla alıyorum kullandığımdan beri başım çok ağrıyor ve çok tuhaf bi şekilde sanki tansiyonumu yükseltiyor gibime geldi kullanmadan önce hiç 11 rin üstü olmuyor du tansiyonum ama kullandığımdan beri tansiyonum hep 12 13 çe çıkıyor ve başım çok ağrıyor sizce ondan mı yoksa tansiyonum mu çıkıyor ilacın yan etkisimi acaba ağızdan alanlar yardımcı olursanız çok sevinirim çok korkuyorum zaten sorunla var bide tansiyonla uğraşmak istemiyorum