Nisannurr Kızlar 17+5 im son 4-5 haftadır karnım semsertti yani bildiğiniz hamile göbeği vardı. 2 gündür bir anda karnım yumuşadı ve şişliği azaldı. Korkuyorum bir sorun olabilir mi ? Karnım sönmüş gibi resmen . Acile gideyim mi ?