aslihanatasoy0 Erkek bir bebek bekliyorum, doktorum bir böbreğinde sıvı birikmesi olduğunu küçük de bir kist gördüğünü söyledi çok sıkıntılı bir durum yokmuş sadece takip etmemiz gerekiyor dedi doktorum ama biraz aklıma takıldı başka yaşayan var mı?
aslans aslihanatasoy0 kisti bilmiyorum ama erkek bebeklerin çoğunda oluyor doğumdan sonra geçiyor sıvı birikimi merak etmeyin