Esma006 Dpo 7 de yaptım yoktu şimdi silik çıktı gözle görülür şekilde ama geçen ay yalancılık verdi yada kimyasal yaşadım ya
nilruhu Esma006 geçen ay ben kimyasal yaşadım. Awox çok netti kan verdim 26 çıktı sonra 28 oldu sonra beta düştü regl oldum. 5 6 gün içinde oldu. Kan vermeseydim bende test yalancı pozitif verdi diyecektim.
Esma006 Allahneverdiysee ümitsiz olmak istemiyorum geçen ay da bir çıktı iki gün sonra yaptım çıkmadı sonrada regl oldum zaten. 🥲🥲
serenss Esma006 ama burda betası 6 dan düşüp kimyasal yaşayan çok oldu… belki geçen ay 5-6 olup hemen düşmüştür
Allahneverdiysee Esma006 awox muydu testin markası ? Genelde güvenilir oluyor belki de kimyasal yaşadın geçen ay o da olabilir
Cimcime30 serenss ben buraya katılıyorum bende Nıye pozitif çıkmıyor mesela demekkı kımyasal yasanıyor
Esma006 serenss insalalh vardır canım evet Ekim ayında başıma gelmişti 17 olmuştu en fazla teşekkür ederim bebeğim 😘
Esma006 Allahneverdiysee awoxdu valla yorumları cok güzel olunca aldım prodoctor bıraktım kimyasaldi muhtemel canım
Esma006 nilruhu günümde oldum regl geçen ay Ekim ayında kimyasalı bizzat yasadim 17 sonra 8 oldu bir hafta vardı regl aynı gün olmuştum gunelr şaşmaz yani kimyasalda değil mi vaktinde olursun regl