sinemysbaby
Benim araştırdığım dönemde cinsiyet konusunda yanilma yaşayanlar vardı onun haricinde bir olumsuzluk görmemiştim ama 1 yılı geçti ben yaptıralı. Hatta 2 tanıdığım da aynı firmaya yaptırmıştı biz bir sorun yaşamadık ne cinsiyet ne tarama konusunda. Belki sonrasında yaşanmış olabilir.
Ve muhtemelen çok düşük ihtimaller bu hatalı test sonucu. Detaylı da aylık kontrollerinizde doktorunuz bir tehlike görse mutlaka söyler size ve daha ileri tetkik ister diye düşünüyorum. Olumsuz düşünüp lütfen kendinizi üzmeyin. Bu endişeleriniz geçmiyorsa da maliyetli evet ama içinizin rahat edeceği farklı bir firmaya tekrar yaptırın testi ya da doktorunuzun fikrini alın ayrıca. Bu kadar stres hem size hem bebeğinize zarar. Korkularınız yersiz çıkar insallah, sağlıkla kavuşursunuz yavrunuza 🙏🏻